برفینبرفین، تا این لحظه: 1 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نی نی مامان سارا

دهم اذر تاریخ ملاقاتمون

1401/10/3 14:49
نویسنده : مامان سارا
124 بازدید
اشتراک گذاری

برفینم دختر زیبای من.

دیدار من و شما تاریخ 10 اذر ساعت 10.50 دقیقه بیمارستان رسالت رقم خورد.خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم برای بودنت عسلم.

10 اذر 1401 توی 38 هفتگی شما به دنیا اومدی .هر بار میبینمت به خودم میگم خدایا چه عسلی توی شکمم تکون میخورد و من نمیدونستم.چقدر نفسی دخترم. 

موقع زایمانم بی حسی اپیدورال گرفتم خودم اسپاینال میخواستم ولی انجام ندادن و گفتن برای اورژانسی هست من بی حس نشدم ولی شکمم رو برش زده بودم وسط جراحی جیغ زدم که من میفهمم بی حس نشدم چند دقیقه گذشت مجدد جیغ زدم درد وحشتناکی داشتم.گلوله گلوله اشک میریختم تا مغز استخونم درد رو احساس کردم و جیغ زدم یهو چشمام باز کردم دیدم اتاق ریکاوری هستم فهمیدم منو بیهوش کردن وسط جراحی.ولی گوشیم رو داده بودم بردن اتاق عمل و فیلم گرفتن.

بعد منو اوردن توی اتاقم.ساعت 3 تا 5 ملاقاتی بود. باران و بابا اومدن باران با بادکنکهای صورتی و شیرینی و کیک اومدن  البته بابا از صبح پیش من بود تا 7 شب.باران با مرمر جون اومد و پدی جون اومد و بابا رفت جلوشون.باران کلی ذوق و شوق داشت نمیدونی چقدر ذوق داره و دوست داره.شما هم براش اسباب بازی پی جی مسک که سفارش داده بود براش اوردی😘

اونقدر ماهی و ساکت .شبها فقط شیر میخوری و میخوابی .وقتی هم بیداری بازی میکنی.خدا رو صدهزار مرتبه شکر زردی هم که داشتی با شیر خشت و ترنجبین اومد پایین و تموم شد.

روزی که دنیا اومدی شبش و فردا صبحش هوا بارونی بود و خیلی سرد.من خوشحال از اینکه داریم برمیگردیم خونه.هیچ جا خونه خود ادم نمیشه.شب اول بیمارستان خوب نخوابیدی چون شیر نداشتم تا 4 صبح بغل عزیز بودی طفلی عزیز نخوابید همش بغلت میکرد.مرخص که شدیم اومدیم خونه دیدم باران لباس خوشکل صورتیشو پوشیده و اسپند به دست دم در ایستاده کلی ذوق داشت.مرمر جون ناهار قورمه سبزی گذاشته بود البته من و عزیز بیمارستان ناهار خورده بودیم.مرغ بود و سوپ.همون روز من رفتم حاما و بعدش عزیز شما رو برد حمام.از پستونک خیلی خوشت نمیاد ولی هر از گاهی هم میخوری.شیر خشک هم نمیخوری بیشتر شیر خودم رو میخوری واسه همین همش مایعات و ابگوشت و دلستر و برنج میخورم تا شیرم زیاد بشه.کادوهای تولدت طلا و لباس بود بیشتر طلا بود.دختر زیبای من برفینم خیلی دوستت دارم.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)