برفینبرفین، تا این لحظه: 1 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

نی نی مامان سارا

ولنتاین

1401/12/4 11:26
نویسنده : مامان سارا
64 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

ولنتاین امسال بابا برای شما و خواهرت عروسک و کیف شانسی خرید و برای من پاستیل و شکلات خرید و خواهرت باران از ذوقش وقتی از مدرسه میومد رفت خرید کرد برای من و بابا و شما ولی کادوی شما خیلی بامزه و کیوت بود یه دونه نوتلای کوچولو که اندازه دو بند انگشت بود خیلی با مزه بود .من هم دیدم تاریخش تا دوسال هست برات نگهش داشتم که وقتی به غذا خوردن رسیدی بهت بدم بخوری چون باران با کلی ذوق خریده بود. باران خیلی دوستت داره.همیشه داره باهات بازی میکنه.همیشه دوست داره ازت نگهداری کنه.منتظره بزرگتر بشی که بتونی حرف بزنی و راه بری که باهاش بازی کنی.وقتی گریه میکنی دلش طاقت گریه هاتو نداره همینجور میگه مامان برفین داره گریه میکنه اگر دیر برسم میگه مامان نگاه چطوری گریه میکنه بیا دیگه😘

باران خیلی خوشحاله که خواهر داره.خیلی دوستون دارم خیلی زیاد. هر ازگاهی به باران اجازه میدم بیاد کنار من و شما شبها بخوابه.

شما هم  کم کم گهواره ت داره برات کوچیک میشه که اون موقع باید ببرمت اتاق خودت بخوابی مثل خواهرت.روزها توی کالسکه میخوابی عادت داری به کالسکه و شبها توی گهواره.کولیک هاتم بهتر شده  .خیلی سعی کردم توی تغذیه م مراعات کنم که دل درد نشی وقتهایی که شیرم زیاد هست و میخوری  کلی ذوق میکنم کلی خوشحال میشم.خیلی دختر ساکت و ارومی هستی اونقدری که منم میتونم به کارهام برسم حتی به کارهای خونه تکونی. همه از خوشکلی و خانومیت تعریف میکنن از ساکت بودنت اروم بودنت.واقعا خدا رو شکر میکنم از اینکه دو تا دختر دارم.

میبوسمت مادر😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)