برفینبرفین، تا این لحظه: 1 سال و 5 ماه سن داره

نی نی مامان سارا

ازمایش غربالگری

1401/3/9 15:16
نویسنده : مامان سارا
285 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچک من سلام

امروز 9 خرداد ازمایش خون غربالگری داشتیم ازمایشگاه سعید و دیروز تاریخ 8 خرداد سونوگرافی سونو گرافی دکتر مردانی که دکتر گفت همه چیز عالیه.دو تا ابمیوه شیرین خوردم اب خوردم برای اینکه درست و حسابی تکون بخوری حتی ناهار هم خورده بودم ولی با دکتر همکاری نکردی هی باسنممو تکون میدادم سرفه کردم اصلا همکاری نمیکردی تا اخرش یا تکون خوردن من و  تکون دادن شکمم دکتر موفق شد .ولی جنسیت رو احتمال دختر بودن داد ولی گفت توی 14 هفتگی مشخص میشه.این هم بگم خانواده پدرت همشون دوست دارن پسر باشی.ولی واسه من مهم نیست برای مادر دختر و وپسر فرقی ندارهبرای مادر عزیزه.

خدا جواب ازمایش خون هم خوب باشه دیگه خیالم راحته بابت شما.حرف و حدیث زیاد هست ولی خب برام مهم نیست.خانواده بابا خیلی توی بارداری دومم کاری به من ندارن خیلی حالتو نمیپرسن کمترر سر میزنن ببیشتر تو فکر تعیین جنسیت هستن.امروز 12 هفته م تموم میشه یعنی 3 ماهم تموم میشه .از خواهرت باران نگم برات که کلی برات ذوق داره.اکثرا سرشو میزاره رو شکمم باهات حرف میزنه.شبها بوست میکنه و شب بخیر میگه.جوجه قشنگم وجود هر دوتون برای من سرشار از ارامشه.😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)